יום רביעי, 30 באפריל 2014

מה עושים במקרה של סתימה בכיור?

אחת התקלות הנפוצות יחסית שאנו חווים בבית או במקום העובדה, היא התקלה של סתימה בכיור. אתם בוודאי מכירים זאת היטב - המים פשוט לא יורדים למטה, והכיור מתחיל להתמלא במים. כמובן שחשוב לפתור את הסתימה כמה שיותר מהר. מאחר שמדובר על תקלה נפוצה יחסית, יש גם מספר דרכים שאיתן ניתן לפתור אותה. להלן כמה שיטות שכדאי לשקול בעת הצורך.
סתימה בכיור, סתימת ביוב

מה אפשר לעשות כשיש סתימה?

● שימוש בפותח סתימות ובפומפה - הדבר הראשוני שאפשר לעשות, הוא להשתמש בחומר לפתיחת סתימות, לשפוך מים חמים לתוך הכיור, ולאחר מכן לקחת פומפה ולפמפם החוצה את החומר. כאשר מדובר על סתימה בכיור שהיא קלה יחסית - מספיק בצעד הנ"ל בכדי לפתור אותה אחת ולתמיד.

● פתיחת הסיפון - דרך נוספת לפתוח סתימה בכיור היא לפתוח את הסיפון. הסיפון הוא בצעם הצינור שנמצא מתחת לכיור שלכם, ואפשר לפתוח אותו עם מפתח צינורות. משתמשים בו לאחר ששופכים את הנוזל לפתיחת סתימות, ומניחים מתחתיו דלי. כך נותנים לסתימה לצאת החוצה מהצנרת ופותרים את הבעיה.

● מזמינים אינסטלטור - לא תמיד אנו מרגישים בטוחים מספיק בעצמו כדי לפתוח סתימה בכיור לבד, וזה בסדר גמור. עדיף ליצור קשר עם אינסטלטור מומחה, מאשר לנסות ולפתור בעצמנו דברים שאין לנו מושג איך לגשת אליהם. הדבר יאפשר לכם ליהנות מכיור תקין תוך זמן קצר.

● להזמין שאיבת ביובית - במידה ואתם שמים לב שיש לכם לא רק סתימה בכיור אלא סתימת ביוב כללית בכל הבית, ונראה שהביוב מתחיל לעלות על גדותיו דרך הכיור, כנראה שאין שום טעם לטפל בבעיה בעצמכם. אפשר שיש סתימה כללית בביוב, אשר מתבטאת בין השאר בסתימה אשר בכיור שלכם. במקרים הללו, יש ליצור קשר עם גורם מקצועי שיבצע שאיבת ביוב.

לפתוח את הסתימה בכיור אחת ולתמיד

חשוב מאד לא להתעלם ממקרה שבו הסתימות בכיור חוזרות על עצמן שוב ושוב לאורך כמה שבועות. מדובר על מצב שאיננו הגיוני, ולכן כדאי לקרוא לגורם מומחה שיבצע גם בדיקה מקיפה לצנרת אם הבעיה חוזרת על עצמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה